ניהול נכסים בפורטוגל



לאחר תוכנית ניהול נכסים במקום יכול לחסוך לך כסף. זה גם יכול לעזור לך לתכנן את העתיד, כך שתוכל להשיג את המטרות שלך.

מהו ניהול נכסים?

נכון לעכשיו, שוק ההשקעות הפורטוגלי נשלט על ידי קבוצות בנקאיות מקומיות. עם זאת, מותגי קרנות בינלאומיות צוברים דריסת רגל. חברות קרנות אלה מנסות גם לחדש על מנת לעמוד בקצב השוק ההולך וגדל. עם זאת, פורטוגל עדיין אינה בין מרכזי ניהול הקרנות המובילים באירופה.

הכלכלה הפורטוגזית עוברת שינויים משמעותיים. ענף השירותים הפיננסיים צומח ב -0.7% בשנה. ממשלת פורטוגל ביטלה לאחרונה את הגירעון התקציבי שלה. זה הוביל לירידה משמעותית בעלות ההלוואות. הריבית הריבונית לטווח הארוך ירדה מתחת ל -2%. הכלכלה ראתה גם עלייה בתיירות.

מספר רפורמות הוכנסו בעקבות משבר החוב הריבוני העולמי. רפורמות אלה הובילו להחייאת הכלכלה הפורטוגזית. עם זאת, עדיין חשוב להישאר מעודכן לגבי השקעה בת קיימא. האוריינות הפיננסית הנמוכה של האוכלוסייה מקשה על חברות הקרנות להציג מוצרים חדשים.

בחודש דצמבר היה נתח שוק של 17.2%, בעוד שקייקסגסט היה 23.1%. בנוסף, סנטנדר גלובל היה 3.7%.

ניהול נכסים בפורטוגל כרוך בניהול קרנות השקעה. כספים אלה בנויים על פי עקרון שיתוף הסיכונים. הם מנוהלים בתוך הבית או על ידי מנהלי נכסים של צד שלישי. קרנות השקעה אלה זמינות בפורמטים פתוחים וסגורים.

חשיבות ניהול הנכסים בפורטוגל

למרות האתגרים שעמדו בפני מגזר הבנקאות הפורטוגלי בשנים האחרונות, הכלכלה הצליחה להתאושש. פורטוגל רשמה עודף תקציבי בשנת 2019 והחזירה דירוג איגרות חוב ריבוניות בדרגת השקעה. עם זאת, הכלכלה עומדת בפני אתגרים משמעותיים עקב צמיחה נמוכה בפריון והשקעה לא מספקת בחומרים בלתי מוחשיים.

בנוסף לאתגרים האמורים, פורטוגל מתמודדת גם עם רמות גבוהות של חובות פרטיים. תיקי ההלוואות שאינם מבצעים נותרו מהגדולים באירופה. למרות החילוץ האחרון, בנק פורטוגל חיזק את מבנה ההון של המגזר הבנקאי שלו.

המסגרת הרגולטורית של פורטוגל יעילה ועוקבת אחר סטנדרטים בינלאומיים. זה גם עולה בקנה אחד עם החברות של המדינה באיחוד המוניטרי האירופי. הכספים הציבוריים שלה מנוטרים מקרוב על ידי יורוסטט. ממשלת פורטוגל מציעה תמריצים שונים לעידוד השקעות. חלק מהתמריצים הללו מותאמים לצרכי המשקיעים האישיים.

נציבות שוק ניירות הערך הפורטוגלית מפקחת על פעילותן של קרנות הון פרטיות וקרנות הון סיכון. המסגרת הרגולטורית של המשרד מכסה גם התחייבויות השקעה קולקטיביות אחרות. אלה כוללים התחייבויות השקעה קולקטיביות חלופיות, ניירות ערך שאינם מקרקעין וקרנות השקעה במקרקעין.

מבחינת ניהול נכסים, פורטוגל מסתמכת בעיקר על קרנות השקעה. קרנות השקעה הן חברות השקעה המנהלות קרנות השקעה קולקטיביות. כספים אלה יכולים להיות פתוחים או סגורים. נכסי הקרנות מנוהלים על ידי מנהלי נכסים של צד שלישי.

כיצד ניהול נכסים לחסוך לך כסף?

בין שפע ההשקעות והאפשרויות העומדות לרשותך, לפעמים קשה לעקוב אחר מה שיש לך, איפה יש לך את זה ומתי. כאן נכנס לתמונה ניהול נכסים. אחד המהלכים החכמים ביותר שאתה יכול לעשות הוא לשתף פעולה עם מנהל נכסים טוב, שיכול לספק פתרון מקיף ומחושב היטב לניהול נכסים לצרכי תיק העבודות שלך. מנהל נכסים טוב יכול לעזור לך להשיג את יעדי ההשקעה שלך, ואפילו לעזור לך לסלק את התפוחים הרעים. מנהל נכסים סולידי יכול לעזור לך לחסוך כסף תוך שהוא מאפשר לך להוציא את הדולרים שהרווחת קשה בדרך המכובדת והבטוחה ביותר. בעזרת מנהל נכסים טוב תוכלו להוציא את כספכם על ההשקעות הטובות ביותר ולהשאיר את השאר למקצוענים. בעל מנהל נכסים בהישג יד חיוני להבטחת עתיד כלכלי מאובטח עבורך ועבור משפחתך. למרבה המזל, יש הרבה חברות ניהול נכסים טובים לבחירה. מנהל נכסים טוב יכול לחסוך לך כסף, זמן ומאמץ, תוך שהוא נותן לך את השקט הנפשי הנובע מכך שמישהו אחר יעשה עבורך את כל ההרמה הכבדה.

לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר – https://portpassclub.com/post/%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9C-%D7%A0%D7%9B%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%92%D7%9C/