קבלת דרכון רומני


קבלת דרכון רומני אינה משימה קשה, כל עוד אתה יודע מה לעשות ולאן ללכת. בין אם אתם נוסעים עבור עסקים או פנאי, בעל דרכון רומני יבטיח כי אתה מקבל גישה לכל רומניה יש להציע.

כיצד אוכל להעפיל דרכון רומני?


קבלת דרכון רומני אינה קשה, אך עליכם לעמוד בדרישות מסוימות. הדרכון משמש אינדיקציה לאזרחות הרומנית שלך, ואתה צריך לקבל את זה על היד כאשר אתה נוסע מחוץ לאיחוד האירופי.

לפני שתוכל לקבל דרכון רומני, אתה צריך קודם להקים מגורים בארץ. זה אומר לשכור נכס או לקנות אחד. יהיה עליך גם לספק הוכחה לכך שאתה הבעלים של הנכס, כמו גם הצהרת בעל נכס.

לאחר מכן, תצטרך להראות ראיות כי אתה חי בארץ במשך חמש שנים. אתה חייב להיות גם התייחסות אופי מהמשטרה במדינה שבה אתה גר.

יהיה עליך גם להגיש את בקשת הדרכון שלך לקונסוליה הרומנית הקרובה ביותר במדינה בה אתה מתגורר. יהיה עליך לכלול שתי תמונות בגודל דרכון צבעוני. תצלום אחד הוא להיות מודבק בפינה הימנית העליונה של טופס הבקשה, התמונה השנייה היא 30 מ מ איקס 40 מ מ.

הדרכון תקף למשך שישה חודשים מיום הגשת הבקשה. עם זאת, אתה עדיין יכול לנסוע לארצות הברית עם דרכון רומני שפג תוקפו. אם הדרכון שלך יפוג בששת החודשים הקרובים, יהיה עליך להגיש בקשה חדשה בקונסוליה הרומנית הקרובה ביותר.

מה נדרש כדי לקבל דרכון רומני?


קבלת דרכון רומני היא דרך מצוינת לנסוע בינלאומית. זה מאפשר לך לנסוע לכל מדינה באיחוד האירופי וכל שוויץ.

זה משמש גם כהוכחה לאזרחות הרומנית שלך. על מנת לקבל דרכון רומני, אתה צריך לעמוד בדרישות מסוימות.

הדרך הטובה ביותר להבין מה אתה צריך היא לבדוק עם שגרירות רומניה במדינה שלך. הם יגידו לך אילו מסמכים אתה צריך.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקבל דרכון תקף. אתה צריך דרכון תקף לפחות שישה חודשים. אתה גם צריך לבדוק אם יש לך מספיק זמן לנסוע לרומניה. הדרכון צריך גם את תאריך התפוגה הנכון.

עבור דרכונים רומניים, תזדקק לארבע תמונות בגודל דרכון. התמונות האלה הן 30 מ מ איקס 40 מ מ. הם צריכים להיות תמונות צבע. עליך גם למלא פרטי קשר לשעת חירום בעמוד האחרון.

אם אתה הולך להיות ברומניה, ייתכן שתצטרך גם ויזה. אם אין לך ויזה, ייתכן שתימנע ממך כניסה לרומניה. אתה יכול לקבל ויזה זמנית ממשרד ההגירה הרומני בעירך. תצטרך גם דרכון תקף כדי לקבל ויזה.

אתה יכול לקבל דרכון רומני על ידי הגשת בקשה בשגרירות רומניה במדינתך. יהיה עליך למלא טופס ולספק את תמונות הדרכון והמסמכים שלך.

דברים חייבים לדעת לפני לקבל דרכון רומני


בין אם אתה רומני יליד או אזרח של מדינה אחרת מאשר רומניה, יש דברים מסוימים לדעת לפני קבלת דרכון רומני. יתכן שתצטרך להגיש בקשה לויזה כדי להיכנס לרומניה.

קבלת דרכון רומני אינה קשה. יהיה עליך להגיש בקשה לדרכון למשרד הקונסולרי הרומני במדינת מגוריך.

יהיה עליך גם לספק הוכחה רשמית לקשרי המשפחה הרומניים שלך. זה יכול לכלול מסמכים כמו תעודת לידה, תעודת נישואין או מסמך צבאי. אם המסמכים שלך אינם ברומניה, יהיה עליך לתרגם אותם על ידי נוטריון.

אם ההורים או הסבים שלך היו אזרחים רומנים בעבר, הם זכאים לאזרחות רומנית. כדי לקבל את זה, תצטרך להוכיח כי אבותיך נולדו וחיו ברומניה במשך יותר מ -10 שנים. ייתכן שתצטרך גם לספק הפניה לדמות מהמדינה בה אתה גר.

המועמדים נדרשים ללמוד את שבועת האמונים ברומנית. על המועמדים להגיש גם ארבע תמונות פספורט. תמונות בשחור לבן אינן מקובלות.

התהליך להפוך לאזרח רומני לוקח בין שנה לשנתיים. יתכן שתידרש לעבור מבחן שפה בתל אביב.